Logo Friendscard
  • Hoe werkt Friendscard
  • Registreer je Friendscard
  • Saldo checken & opwaarderen
  • Veelgestelde vragen(current)

Veelgestelde vragen

Je hoeft alleen de laatste 12 cijfers van je Friendscard aan te vullen. De eerste zeven cijfers worden al gegeven. Misschien heb je een nummer verkeerd ingetoetst, of heb je de eerste cijfers aangevuld met het volledige kaartnummer. In dat geval krijg je deze melding. Blijkt het kaartnummer na meerdere pogingen echt niet te werken? Vul dan het formulier in onder 'Contact'. 
Waarschijnlijk heb je per ongeluk twee keer op de activatielink geklikt. Wanneer je probeert in te loggen met het opgegeven e-mailadres en wachtwoord, zul je zien dat jouw profiel succesvol is aangemaakt.
Misschien heb je een typefout gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres of zit je inbox vol. We willen je graag helpen om dit op te lossen. Je kunt even contact met ons opnemen.

Als je jouw wachtwoord niet weet, kun je dit opnieuw opvragen via de website.
Weet je jouw inlog niet? Neem dan contact met ons op. Vermeld hierbij naast je e-mailadres ook je kaartnummer en telefoonnummer, zodat wij je kunnen bereiken als de mail niet aankomt en kunnen nagaan hoe de kaart is geregistreerd.

Ja, dat is mogelijk. Log in via Saldo checken & opwaarderen. Bij 'Mijn kaarten' heb je de mogelijkheid om een nieuwe kaart toe te voegen.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt iEuro's sparen en zelf iEuro's op je pas zetten bij BillyBird Park Hemelrijk, BillyBird Park Drakenrijk en Openluchtzwembad Het Run. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken, door het tegoed over te zetten op zijn of haar kaart. Dit kun je doen als je bent ingelogd.
 

Als je inlogt, kun je op je profielpagina zien welke gegevens we van je hebben vastgelegd. Je kunt jouw gegevens hier ook aanpassen, zodat alle data up-to-date blijft.

  • Privacy
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Contact